Pięć nagród i jedno wyróżnienie zdobyły agencje Publicis Media w konkursie MIXX Awards 2018. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 28 listopada, statuetki odbierali przedstawiciele: Blue 449, Performics, Spark Foundry oraz Publicis Media:

• Blue 449 – srebrna statuetka – kategoria: Online Marketing With Influencer – kampania: Uliczne Legendy – klient: PUMA
• Blue 449 – brązowa statuetka – kategoria: Online Marketing With Influencer – kampania: Do You – klient: PUMA
• Blue 449 – wyróżnienie – kategoria: Brand Awareness and Positioning – kampania: Do You – klient: PUMA
• Performics – srebrna statuetka – kategoria: Direct Response and Lead Generaton – kampania: Nowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowej – klient: Citi Handlowy
• Spark Foundry – srebrna statuetka – kategoria: Direct Response and Lead generation – kampania: Nowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowej – klient: Citi Handlowy
• Publicis Media – brązowa statuetka – kategoria: Innovation – kampania: Lydia – inteligentny telebot – klient: Credit Agricole Bank Polska

Do tegorocznych Mixxów zgłoszonych zostało łącznie 140 kampanii, spośród których Jury nominowało 52 projekty. Zwycięzcy odebrali statuetki w 16 kategoriach. Marketerem roku została IKEA Polska. Człowiekiem Roku wybrano Prezesa Wirtualnej Polski Media Joannę Pawlak, a nagrodę specjalną IAB Polska za całokształt osiągnięć otrzymał Grzegorz Krzemień – Prezes Golden Submarine.