Inside Trends, to pierwsza edycja międzynarodowej konferencji organizowanej w Polsce przez globalny serwis informacyjny Business Insider. Dwudniowe spotkanie, w którym weźmie udział blisko 1000 uczestników z całej Europy, dotyczyć będzie przyszłosci biznesu, nauki, medycyny i biotechnologii w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Konferencja podzielona została na trzy wątki tematyczne: Business 4.0, FinTech oraz LifeScience. Nasza organizacja została sponsorem sceny Business 4.0, na której wystąpienia dotyczyć będą transformacji biznesu w kontekście rozwoju nowych technologii i narzędzi, nowych tendencji społecznych, zmian w postawach konsumentów i nowej ekonomii. Jako sponsor sceny Business 4.0, będziemy współtworzyć dwa duże wydarzenia podczas Inside Trends.
Z Londynu zapraszamy Jonathana Lewisa-Jonesa, Regional Directora Publicis Commerce EMEA, managera z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w takich firmach jak Nokia (Global Head of eCommerce + Optimisation) czy Microsoft (Chief Strategy Officer). Jonathan poprowadzi podczas konferencji dwie prezentacje:
- inspiracyjną prelekcję na temat przyszłości rynku commerce, zmian zachodzących w sektorze retail implikujących ewolucje kanałów dystrybucyjnych, wyzwań dla marek, wynikających z wzrastającej roli podmiotów typu marketplace oraz koniecznych kompetencji, jakie organizacje muszą posiadać, aby odnaleźć się na rynku commerce w przyszłości
- drugie wystąpienie będzie zamkniętym spotkaniem w formie warsztatów dla uczestników konferencji oraz zaproszonych przez Publicis Media gości
Kolejnym wątkiem, z którym pojawimy się na Inside Trends, jest temat transformacji biznesowej. Poświęcony mu będzie, moderowany przez nas panel dyskusyjny (power chat) z udziałem jednego z klientów, dla których realizujemy duży projekt transformacyjny. Temat tego panelu to „The Importance of a Culture Transformation”. Panel powstaje we współpracy Publicis Media Business Transformation i agencji MSL (Publicis Groupe).
Konferencja odbędzie się 18-19 października w Praskim Centrum Koneser. Oprócz Publicis Media w event zaangażowały się również firmy: Samsung, Alior Bank, Bayer, Colliers, PWC, a drugim, obok nas partnerem sceny Business 4.0 będzie SAP. Szczegóły możecie sprawdzić na stronie: https://insidetrends.businessinsider.com.pl/