Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread.
W Publicis Media uważamy, że jedynym źródłem wzrostu biznesu są lepsze doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce konsumenta, dlatego nadrzędnym celem istnienia naszej organizacji, któremu podporządkowują swoje działania nasze agencje, jest wspieranie marketerów w rozwijaniu ich roli i wartości biznesowej w firmach.
Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm.
Publicis Media zatrudnia na polskim rynku blisko 700 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, commerce, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation.
Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.
Za wszystkie obszary działalności Publicis Media na polskim rynku odpowiadają Piotr Piętka – Chief Executive Officer (CEO), Anna Sakowicz – Chief Digital, Data & Analytics Officer, Magda Kolenkiewicz – General Manager Starcom, Albert Wyszomirski – Chief Financial Officer (CFO), Iwona Jaśkiewicz-Kundera – Chief Investement Officer i Anna Bartoszewska – General Manager Zenith.
Piotr Piętka
Rozpoczął karierę w branży marketingowej w 1996 r. Od 2004 r. pełnił funkcję członka zarządu, a w 2013 r. objął stanowisko Prezesa Starcom Mediavest Group (SMG). Odpowiadał za przeobrażenie SMG w agencję oferującą najnowocześniejsze, digitalowe, technologiczne i poparte najlepszą na rynku analityką, rozwiązania komunikacji marketingowej, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów. Od 2016 r. jest CEO Publicis Media w Polsce, do której należą m.in.: agencje Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Zasiadał w jury Effie i Mixx Awards. Jest członkiem Rady Programowej XI edycji Forum IAB.
Anna Sakowicz
Związana jest z rynkiem komunikacji marketingowej od ponad 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswoman Roku. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer. Wraz z powstaniem Publicis Media (2016 r.) objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. Jako członek zarządu odpowiada za rozwój i integrację kompetencji: Data&Technology&Innovation, Analytics&Insights, Performance oraz Content.
Magda Kolenkiewicz
Z branżą marketingową związana jest od 2002 roku. W 2004 r. dołączyła do Starcomu, a jesienią 2012 r. objęła stanowisko dyrektora mediów ds. obsługi klientów całej agencji. Współtworzyła kampanie nagradzane i wyróżniane na kluczowych, polskich i zagranicznych konkursach reklamowych tj. Festival of Media, Effie Awards czy Media Trendy. Dyrektorem generalnym Starcomu została w 2013 roku. Była jurorem w konkursach Media Trendy, Effie Awards, Euro Effie, Festival of Media Global. Zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji. Starcom jest obecnie najwyżej ocenianą agencją mediową z Polski w rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA.
Albert Wyszomirski
W 2003 r. dołączył do Starcomu. Wcześniej, od 1996 r. pracował w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, z której wyodrębnił się Starcom. Zaczynał karierę od stanowiska analityka finansowego, awansując następnie na stanowisko kontrolera finansowego Grupy Leo Burnett. W tym czasie uzyskał międzynarodowe kwalifikacje ACCA, które wraz ze zdobytym doświadczeniem, pozwoliły mu objąć stanowiska dyrektora finansowego w Starcomie. Od 2005 r. był członkiem zarządu Starcom Mediavest Group, a w 2016 r. został Chief Financial Officerem Publicis Media w Polsce. Odpowiada za dział finansów i księgowości.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera
Rozpoczęła karierę w branży marketingowej w 1999 r., dołączając do domu mediowego Optimedia. W 2002 została dyrektorem działu zakupu w Optimedia. W 2014 r. objęła stanowisko Chief Buying Officera w ZenithOptimedia i jednocześnie z ramienia ZenithOptimedia odpowiadała za negocjacje w ramach grupy VivaKi. Od 2016 r. pełni funkcję Chief Investment Officera Publicis Media, a jej rolą jest tworzenie i realizacja strategii negocjacyjnych całej organizacji.
Anna Bartoszewska
Z branżą komunikacji marketingowej jest związana od 2004 roku. W 2005 roku zaczęła pracę w ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith), gdzie przeszła kolejno wszystkie szczeble kariery zawodowej, kierując z sukcesami zespołem pracującym dla największych reklamodawców (m.in. Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, Coty) i zdobywając najważniejsze nagrody w prestiżowych konkursach, w tym Grand Prix EFFIE. W styczniu 2018 roku jako Dyrektor Generalna stanęła na czele Zenith. W tej roli odpowiada za rozwój i efektywne działanie agencji, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój kompetencji strategicznych i digitalowych oraz poszerzanie portfolio produktów i rozwiązań wspierających wzrost biznesu klientów.