Bartosz Sieradzki, dotychczas Multiscreen Investment Director w Publicis Media, awansował na nowo utworzone stanowisko Investment Directora. Jego głównym zadaniem w nowej roli będzie umacnianie przewagi konkurencyjnej agencji Starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry w obszarze warunków kosztowych, we współpracy ze wszystkimi mediami.
Zespół negocjacyjny, którym zarządza Bartosz Sieradzki, jest częścią struktury Publicis Media Exchange (PMX), zarządzanej przez Iwonę Jaśkiewicz-Kunderę, Chief Investment Officera Publicis Media. Do zadań Bartosza Sieradzkiego, oprócz pełnej odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami, należeć będzie dalsze ujednolicanie procesów wewnętrznych związanych
z negocjacjami, rozwój narzędzi analitycznych w dziale negocjacji i tworzenie rozwiązań pomagających optymalizować pracę.
– Pracuję z Bartkiem od 12 lat. Od początku kariery w naszej organizacji wyróżniał się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, wnikliwością oraz rzetelnością w realizacji powierzanych mu zadań. Nie mam wątpliwości, że stał się jednym z najbardziej skutecznych negocjatorów w branży komunikacji marketingowej – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
Bartosz Sieradzki jest związany z rynkiem reklamy i mediów od 2004 r. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 r. dołączył do agencji mediowej Starlink (obecnie Spark Foundry) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla koncernu GlaxoSmithKline. Następnie koordynował współpracę ze stacjami telewizyjnymi dla całego SMG. Od 2010 r. odpowiadał za tworzenie polityki zakupowej TV oraz udział w negocjacjach multiscreen grupy Vivaki (struktura negocjacyjna SMG i ZenithOptimedia Group). Ostatnio zajmował stanowisko Multiscreen Investment Directora w Publicis Media.
Bartosz Sieradzki ukończył studia na Wydziale Zarządzania, a także Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.