Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz dołączają do zarządu Publicis Media w Polsce. Z organizacją zdecydowały się rozstać Monika Bronowska, Chief Operating Officer oraz Beata Golubińska, Chief Capability Officer.
Nowy skład zarządu Publicis Media, do której należą w Polsce agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, tworzyć będą Piotr Piętka, Chief Executive Officer, Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer, Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer, Albert Wyszomirski, Chief Financial Officer, Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcomu oraz Agata Majecka, General Manager Zenith.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera rozpoczęła karierę w branży marketingowej w 1999 r., dołączając do domu mediowego Optimedia. W 2002 została dyrektorem działu zakupu w Optimedia W 2014 r. objęła stanowisko Chief Buying Officera ZenithOptimedia i jednocześnie z ramienia ZenithOptimedia odpowiadała za negocjacje w ramach grupy VivaKi. Od 2016 r. pełni funkcję Chief Investment Officera Publicis Media, a jej rolą jest tworzenie i realizacja strategii negocjacyjnych całej organizacji.
Anna Sakowicz jest związana z rynkiem komunikacji marketingowej od ponad 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer. Wraz z powstaniem Publicis Media (2016 r.) objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. Jako członek zarządu odpowiada za rozwój i integrację kompetencji: Data&Technology&Innovation, Analytics&Insights, Performance oraz Content.
Magda Kolenkiewicz jest dyrektorem generalnym Starcomu od 2013 roku. Z branżą marketingową związana od 2002. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Jesienią 2012 r. objęła stanowisko dyrektora mediów ds. obsługi klientów całej agencji. Była jurorem w konkursach Media Trendy, Effie Awards, Euro Effie, Festival of Media Global. Zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji. Starcom jest obecnie najwyżej ocenianą agencją mediową z Polski w rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA.
Agata Majecka w 2016 roku stanęła na czele Zenith. Wcześniej, jako Chief Digital Officer odpowiadała za rozwój kompetencji digital w ZenithOptimedia Group i zarządzała agencjami Performics (specjalizującej się w performance marketingu) oraz Newcast (realizującej projekty z zakresu branded content). Pełniła również rolę lidera CEE Digital Center of Excellence odpowiadając za wymianę wiedzy z zakresu digital i wsparcie innych biur agencji w regionie CEE we wdrażaniu produktów i usług.
– Powołanie nowych członków zarządu Publicis Media, które dzisiaj anonsujemy, to dla naszej organizacji ważny i przełomowy moment. Przede wszystkim jednak chciałbym bardzo mocno podziękować Monice Bronowskiej i Beacie Golubińskiej za ich nieoceniony wkład w rozwój naszej organizacji i poszczególnych agencji na przestrzeni wielu lat. Wierzę, że nowe drogi zawodowe, które obrały, przyniosą im mnóstwo pasjonujących wyzwań i powodów do satysfakcji – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce – Zarząd, do którego dołączają Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz, będzie z ogromną energią kontynuował transformację, jaką rozpoczęliśmy w momencie utworzenia Publicis Media. Wieloletnie doświadczenie, kompetencje digitalowe, technologiczne, analityczne i content marketingowe, które wnoszą do zarządu nowe osoby, gwarantują, że oferta naszych agencji będzie jeszcze ściślej odpowiadać na potrzebę integracji wszystkich usług rozwijających biznes naszych Klientów.
Monika Bronowska przed objęciem stanowiska Chief Operating Officera Publicis Media w Polsce przez 5 lat zarządzała ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith), odnosząc wraz z zespołem liczne sukcesy: zdobywając tytuł Domu mediowego roku 2016, najwyższe oceny w rankigu RECMA Compitches i szereg nagród, włącznie z Grand Prix Effie 2015. W ciągu swojej niemal 20-letniej kariery współtworzyła i wdrażała efektywne, zdobywające uznanie w branżowych konkursach strategie komunikacji dla największych polskich reklamodawców, m.in. dla Daimler, Kompanii Piwowarskiej, L’Oreal, czy Reckitt Benckiser. Doświadczenie zdobywała również w agencji reklamowej i po stronie klienta, m.in. przez dwa lata była zastępcą dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. mediów w Polkomtel.
Beata Golubińska z rynkiem komunikacji marketingowej jest związana od 1994 roku. Dołączyła wówczas do zespołu agencji reklamowej DMB&B. W 2001 r. związała się z agencją mediową Starcom, wokół której w kolejnych latach zbudowana została Starcom Mediavest Group (SMG). Na kluczowych stanowiskach wiceprezesa oraz członka zarządu, odpowiedzialnego za ofertę produktów i usług oraz relacje z klientami, wydatnie przyczyniła się do osiągnięcia wszystkich największych sukcesów biznesowych i marketingowych SMG na rynku reklamy. Z powodzeniem wprowadziła w zakres kompetencji organizacji nowe obszary usług: badania konsumenckie i analitykę biznesową, a działania z zakresu branded content przeobraziła w kompleksową ofertę agencji LiquidThread. Od 2016 r. jako Chief Capability Officer, wspierała transformację procesów biznesowych oraz umacnianie i rozwój kompetencji w ramach Publicis Media, umożliwiając tym samym wejście Publicis Media w segment firm konsultingowych.
Monika Bronowska i Beata Golubińska pozostają w Publicis Media do końca października br. i w tym czasie przekażą swoje obowiązki następcom. Obecnie nie zdradzają dalszych planów zawodowych.