12 czerwca w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych. Członkowie Zarządu zaprezentowali strategiczne projekty statutowe i komercyjne, etapy ich realizacji oraz poinformowali członków o kluczowych zmianach w działalności Stowarzyszenia. Na spotkaniu odbyły się wybory nowego Prezesa Zarządu Stowarzyszenia SAR, zostały zatwierdzone zmiany członkowskie oraz odbyły się wybory uzupełniające do Zarządu.Nowym członkiem Zarządu najważniejszej organizacji branży marketingowej w Polsce został Piotr Piętka, CEO Publicis Media Polska.
Prezesem Zarządu został Dariusz Andrian , CEO VML Poland i Grupy Young & Rubicam Brands. W skład nowego Zarządu SAR, weszli także: Maciej Waligóra – Gutenberg Networks Warszawa, Anna Pańczyk – Grey Group Poland, Marcin Jeziorski – Scholz & Friends.
Piotr Piętka rozpoczął karierę w branży marketingowej w 1996 r. Od 2004 r. pełnił funkcję członka zarządu, a w 2013 r. objął stanowisko Prezesa Starcom Mediavest Group (SMG). Odpowiadał za przeobrażenie SMG w agencję oferującą najnowocześniejsze, digitalowe, technologiczne i poparte najlepszą na rynku analityką, rozwiązania komunikacji marketingowej, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów. Od 2016 r. jest CEO Publicis Media w Polsce, do której należą m.in.: agencje Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Zasiadał w jury Effie i Mixx Awards. Jest członkiem Rady Programowej Forum IAB.